Sunday, March 24, 2013

U trgovinama Ivice Todorića salata se ‘osvježava’ u WC-u

 

 


 

Lanac trgovina ‘Idea’ u vlasništvu je Ivice Todorića i svojevrsna je inačica ‘Konzuma’. No, to ne mora značiti da se iste “metode osvježavanja salate” koriste u svim prodavaonicama, no “WC metoda” iz jedne takve trgovine u Zemun polju, u Beogradu, stajala ga je otkaza. Anando Džafić svoju priču podijelio je i čitateljima izvan granica Srbije, a u otvorenom pismu i s generalnim direktorom trgovina ‘Idea’ d.o.o. Vladimirom Bokanom što ga je, na kraju, stajalo i otkaza. Svoju priču slao je na adrese nekoliko medija no, kaže, stopirale su je marketing službe.

“Zaposlen sam u ‘Idei” od 26. ožujka 2010. na radnom mjestu prodavač-blagajnik u trgovini (400 m2) u Zemun polju, ul. Dušana Mađarčića 7. Inače, rođen sam 24. listopada 1974. u Beogradu gdje i stanujem na adresi Omladinskih brigada 28/16 11070 Novi Beograd.






Prvih dana na poslu radio sam na voću i povrću i tu se dogodio sljedeći slučaj: poslovođa Jelica Vajić me je uputila da donesem zelenu salatu u toalet da bi je “osvježila”. Salatu u gajbicama sam, zatim, donio poslovođi Vajić gdje je ona zatim tu salatu izručila u kantu od džogera (koji služi za ribanje podova), u koju je prethodno sipala vodu i koja uobičajeno stoji u WC-u. Zatim me je uputila da tu kantu iz WC-a odnesem u komoru za voće i povrće, što sam ja i učinio. Kad je zamjenik poslovođe Marko Šoškić, došao u svoju (II) smjenu i vidio tu kantu u VIP komori upitao me je što je to. Odgovorio sam mu i zatim ga upitao zar nikad prije nije vidio taj postupak. Odgovorio je da nije, a zatim mi rekao: “Ajde sad skloni to. Ne daj bože da netko naiđe…” Zatim sam, koliko toliko, “osvježenu” salatu vratio u gajbice u kojima je poslije bila izložena na polici u radnji”, šokantna je priča ovog bivšeg uposlenika trgovine ‘Idea’.


Croatorum.org

1 comment:

  1. Dragi predsedniče Trump, slušao sam Vašu uskršnju poruku i svidela mi se. Ja vas poštujem, iako se ne slažemo po svim pitanjima, jer imate petlju. Pretili su vam smrću nebrojeno puta i Vi se niste predali. Ja pratim, tumačim i ponekad predviđam političke događaje ali ih ne uzrokujem i na njih ne mogu da utičem. Stoga je pogrešno smatrati da to što radim u pekari ili u kiosku može bilo koga ili bilo šta da ugrozi ili promeni. Uzroci i logika političko-istorijskog događanja je duboko u njima samima i oni se pokreću iznutra svojom vlastitom duhovnom sadržinom i dijalektikom. Ja sam od strane moćnih faktora svakodnevno izložen maltretiranju, pretnjama i ponižavanju u svojoj vlastitoj kući. Samim tim, npr. time što mi se uskraćuje pravo na rad, ali i na druge načine, maltretiranju je izložena i moja porodica. Otvoreno mi se stavlja do znanja da se nalazim u "zatvoru". Zamolio bih Vas kao čoveka koga poštujem da se sa mnom postupa više ljudski. Voljan sam za razgovor i da saslušam svakoga ko ima nešto da mi saopšti. Pa i ljude kad stave u zatvor neko im kaže zbog čega su tu i dokle će biti. Bez takvog pristupa često se osećam kao da mi sve ovo neko radi iz čiste mržnje. Ja znam da me Vi ne mrzite kao ni ova osoba koja je sa mnom u kontaktu, pa upućujem ovaj apel Vama za pomoć. S poštovanjem, Anando Džafić

    ReplyDelete